Közterületi hibabejelentés

Feltöltve: 2017-08-29

Lakossági közterületi hibabejelentések

Tisztelt Bácsalmási Lakosok!

Városunk közterületeinek rendezettebbé tételéhez nélkülözhetetlen az Önök aktív részvétele, ezért a kozterulet@bacsalmas.hu e-mail címre, vagy személyesen a Polgármesteri Hivatal 219-es irodájába várjuk a lakosságot közvetlenül érintő közterületi problémákkal kapcsolatos bejelentéseket, amelyek például a következők lehetnek:

  • közvilágítás meghibásodása
  • úthibák, kátyúk, veszélyes útszakaszok
  • KRESZ-tábla hiba, hiány, rongálás, illetve tábla lombkorona általi takarása
  • közterületen elhagyott, elhelyezett hulladék
  • közterületi pad hiánya vagy rongálása
  • közterületen kóborló kutya
  • közterületen lévő elhullott állat
  • kidőlt, korhadt, veszélyes fa
  • balesetveszélyes beláthatatlan útkereszteződés gyomos, gazos terület miatt

A bejelentésekről a Hivatal és a Bácsalmási Önkormányzati Közszolgáltatási Közhasznú Nonprofit Kft. illetékes kollégái értesítést kapnak, hogy mielőbb megkezdhessék a probléma elhárítását.

Fontos, hogy a lakossági bejelentések tartalmazzák az Ön nevét, címét, telefonos és/vagy e-mail-es elérhetőségét, a probléma pontos leírását, a helyszínt, illetve ha lehetséges egy képet. A levél tárgyban mindenképpen jelezzék, hogy milyen típusú (lásd: fenti felsorolások) közterületi hibáról van szó.

Ezeknek a problémáknak a megoldása mindannyiunk közös érdeke, ezért minden olyan bejelentést várunk, amely alapján a nem kívánatos közterületi állapot helyre állítható.

Németh Balázs
polgármester



Legfrissebb híreink