Közterületi hibabejelentés
Feltöltve: 2017-08-29
Lakossági közterületi hibabejelentések
Tisztelt Bácsalmási Lakosok!
Városunk közterületeinek rendezettebbé tételéhez nélkülözhetetlen az Önök aktív részvétele, ezért a kozterulet@bacsalmas.hu e-mail címre, vagy személyesen a Polgármesteri Hivatal 219-es irodájába várjuk a lakosságot közvetlenül érintő közterületi problémákkal kapcsolatos bejelentéseket, amelyek például a következők lehetnek:
- közvilágítás meghibásodása
- úthibák, kátyúk, veszélyes útszakaszok
- KRESZ-tábla hiba, hiány, rongálás, illetve tábla lombkorona általi takarása
- közterületen elhagyott, elhelyezett hulladék
- közterületi pad hiánya vagy rongálása
- közterületen kóborló kutya
- közterületen lévő elhullott állat
- kidőlt, korhadt, veszélyes fa
- balesetveszélyes beláthatatlan útkereszteződés gyomos, gazos terület miatt
A bejelentésekről a Hivatal és a Bácsalmási Önkormányzati Közszolgáltatási Közhasznú Nonprofit Kft. illetékes kollégái értesítést kapnak, hogy mielőbb megkezdhessék a probléma elhárítását.
Fontos, hogy a lakossági bejelentések tartalmazzák az Ön nevét, címét, telefonos és/vagy e-mail-es elérhetőségét, a probléma pontos leírását, a helyszínt, illetve ha lehetséges egy képet. A levél tárgyban mindenképpen jelezzék, hogy milyen típusú (lásd: fenti felsorolások) közterületi hibáról van szó.
Ezeknek a problémáknak a megoldása mindannyiunk közös érdeke, ezért minden olyan bejelentést várunk, amely alapján a nem kívánatos közterületi állapot helyre állítható.
Németh Balázs
polgármester
Legfrissebb híreink
2025-02-11
2025-02-05
2025-01-28
2025-01-28